11 czerwca 2020

Cockroach Craft cz. 2 Toxic Pea - Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Siem!
Drugi gatunek Groszkostrzelca który uszyłam. Jest to postać którą najlepiej mi się gra wiec chyba jest moim ulubionym Groszkiem :D


Toksyczny Groszek pasuje do aktualnej sytuacji jak Słonecznik w masce Doktora Plagi :D

A dlaczego wybrałam tego Groszka jako następnego do uszycia? Model pyszczka jest identyczny co podstawowych wiec skill w szyciu się wyrabiał.













Maskę zrobiłam z miękkiego filcu, a wiązanie z wełny.



Toksyczny Groszek w przeciwieństwie do Podstawowego ma radioaktywny rozbłysk na oczkach. Tak samo środek noska. U podstawowego widać "brązową" głębię, zaś u Toksycznego zieloną.



Tym razem żyłkę unerwienia liścia zrobiłam w bardziej zjadliwiej zieleni by jeszcze mocniej oddać tę toksyczność.


Dodałam nowy przerywnik. Tamten będzie zarezerwowany dla Monsterek. Nie jestem z niego zbyt dumna, ale walczyłam z nim 2 godziny i mnie pokonał.
Jak podoba się Wam Toksyczny Groszek? Wystarczająco toksyczny? :D

PoZdrawiam

2 komentarze:

  1. Poprzedni Groszek był bardziej sympatyczny, ale ten też jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przez to, że lekko zmodyfikowałam modełko i jest bardziej wąski w pyszczku, a może to brak listka dodającego uroku. Kto wie.

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.