17 czerwca 2020

Cockroach Craft cz. 3 Agent Pea - Plants vs Zombies: Garden Warfare 2


Zdecydowanie Agent Groszek ze swoją nienaganną fryzurą idealnie nada się do walki na daleki dystans. Jest to jedyny Groszkostrzelec który potrafi snajpić. Używany przeze mnie zamiennie z Toksycznym :D


Pierwszy uszyt: 22 maja 2020





Tłumik w nosie - lekko krzywy, jednak daje fajny efekt. 




Liściasta fryzura, a raczej grzywka, udała mi się idealnie, jednak z tylnych listków już nie jestem tak zadowolona. Elastyczny filc nie współpracował tak jak się tego spodziewałam.


Dodatkiem już ode mnie jest muszka (kokardka). Maluch w doniczce jej nie posiada jednak grywalna postać tak. Jest ona tak pasującym elementem do całego imagu tego Groszka, że nie mogłam sobie tego odpuścić. On wygląda teraz tak uroczo! 







Te zdjęcia tak mi się podobają. Idealny zoom. 


Dumny Groszek ze strzelonego headshoota :D


To ostatni Groszek z tej "serii". W planie są następne, tylko potrzeba więcej czasu. Teraz zaatakowała sesja i duże zamówienie do sklepu więc są priorytety :D

Jak podoba się Wam Agant Groszek? Też uważacie, że ta grzywka wyszła epicko?

PoZdrawiam



6 komentarzy:

  1. Zielony kolor fajnie się komponuje z czarnym. Fryzura fajnie wygląda. Kokardka dodaje uroku, skojarzyła mi się z kokardami, które miały kucyki My Little Pony z pierwszej generacji ( miały je na ogonach ). To czekam na następne pluszaki. Też chcę mieć więcej czasu. Mimo ,że niedługo skończę 1 liceum, to ciągle mam zadaną jakąś pracę domową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach liceum. Dla jednych najgorszy czas w życiu, a dla mnie najlepszy :D
      Może dlatego, że mnie aż tak długo nie męczyli z pracami domowymi.
      Koniki to był dziwny, krótki epizod w mojej egzystenci. Na tyle intensywny, że bez googlowania kojarzę te kokardki na dupciach :D

      Usuń
  2. Wyszedł naprawdę fajnie. Czekam na kolejne groszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że następne też będą takie ładne :D

      Usuń
  3. Groszek bardzo mi się podoba, mimo że nie mam bladego pojęcia o grze. Wizja snajpera-groszka ani trochę nie odbiera mu uroczości :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. GroszkoSnajper również :D
      Zapraszam do zaznajomienia sie z grą, bo jest warto. Chociażby dla tych uroczych Groszków :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.