12 maja 2014

Monstrualna Rozpiska cz. 8 Gillington 'Gil' Webber i Lagoona Blue Dance Class


Nareszcie!!! Długo wyczekiwani Gil i Lagoona :)





 Zacznę od tytułowego przystojniaka z akwarium na głowie :)







Buty mają ciekawy motyw na podeszwie


Przód i tył torby. Nie wiem które jest które :D


Jako że jestem strasznie leniwa i nie chciało mi się iść po białą kartkę to zdjęcia robione są na moim pogniecionym fartuchu :) 


Rozłożony hełm


Pan "słodziak" bez hełmu


Można zauważyć, że Gil nie posiada uszu. Wcześniej tego nie zauważyłam, dopiero podczas robienia tego zdjęcia ;)


Posiada łuski na klacie 



Wzdłuż kręgosłupa chłopaka przebiega płetwa


Płetwy umiejscowione są po środku łydki i tak jak w przypadku Lagoony nie są identyczne, aby nie można było pomylić prawej z lewą



 Dłonie Gila różnią się od siebie. Palce lewej są bardziej zakrzywione




A teraz Lagoosia




Niestety nie posiadam już Lagoony Dance Class i nie mogłam zrobić jej nowych, lepszych, bardziej szczegółowych zdjęć.  


Panna "słoniak"



 Spódniczka uszyta z dość sztywnego materiału, uciętego w sposób tworzący na dole fale


Buty wykonane są z giętkiego plastiku dzięki czemu łatwo można było bucik "opleść" wokół łydki


Przód torby


 i tył


Fajne jest to, że wszystkie torby z DC można otworzyć



Zdjęcia tańczącej pary





Porównywajka



Wszystkie Lagoony, które miałam wtedy na stanie :)


PoZdrowienia z głębokich wód i do następnego 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.