19 maja 2014

Kolejny weekend i kolejna wizyta w sklepie + reklamy


Tak, dobrze przeczytaliście. W minioną sobotę udałam się z rodzicami do Smyka, a że w Toruniu są dwa po obu stronach miasta to trochę się najeździliśmy ;) 
Zacznę od pierwszego (taka jestem szalona :D)
Gdy tylko weszłam do sklepu zauważyłam, że na półce z MH coś się zmieniło, jakoś jaśniej było. Od razu pomyślałam Ever Afret High.
W drugim Smyku nie mogłam znaleźć EAH. Schowały się z boku na własnym regale :)
W dalszej części nie będę się rozdrabniać na to co gdzie było

I to jest cała półka należąca do potworków z pierwszego Smyka, jeszcze niedawno miały drugi regał za sobą, a teraz są tam Barbie. Nie dość, że im pomniejszyli lokum to jeszcze muszą się nim dzielić ;)
Bardzo nie podoba mi się stwierdzenie "Te nowe Monster High" ale z drugiej strony sama tak czasem mówię, bo jak mam wytłumaczyć laikowi o co chodzi. Tak samo jest w przypadku samych Monster High. "Te nowe modne potworne Barbie" Tak, wstyd się przyznać , ale to moje słowa...  

(W dzisiejszym poście będzie bardziej Everkowo niż Monsterkowo)
Sama nie przepadam z tymi lalkami, przywykłam do wielkich oczu i ust, Everki wg mnie mają za małe usteczka. Odcinki oglądam, ale nie jestem tak na bieżąco, żeby wiedzieć jaka seria jest czym i kiedy wyszła.


Lalki są w polskiej wersji językowej. 
Cena Basiców


Pierwsza Briar Beauty


 Blondie Lockes


Apple White


Dexter Charming


Carise Hood


 Raven Queen


Cedar Wood
Mama stwierdziła "A ona jest córką Pinokia i Ciastka?" Chyba za dużo się Shreka naoglądała XD  


C.A. Cupic 


Madeline Hatter


Dwupak Ashleen Ella i Hunter Huntsmen


Cena Legacy Day


Raven


 Briar


Apple 


 Z Everek to na tyle. Najlepszy to był mój tata i jego próby tłumaczenia nazwy Ever After High, "Zawsze Po Wysoko" Zniszczył system, ale miał rację. Dokładne tłumaczenie tak właśnie brzmi ;)


Przyszła kolej na potworki

Sala do Straszytechniki



"New Screamester" - Nowy Straszymestr :) 


Jinafire Long


Clawdeen Wolf


Catrine DeMow


Niestety nie było Billy'ego, albo zrobił się niewidzialny :)

Była jeszcze Pani Dyrektor w polskiej wersji, w cenie podobnej do tej z ToysRUs'a




 Na koniec reklama

W przyszłym tygodniu opisane zostaną właścicielki tego obuwia


 Już wiesz do jakich lalek należą te buty? Pochwal się w komentarzu! 

PoZdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.