23 listopada 2019

Przebranżowienie się


Siem! 
Kolejny post po prawie roku, utrzymuję tradycję :D
Niestety nie dotrzymałam obietnicy i nie miała długiego powrotu do lalkowania. Przebranżowiłam się i poszłam w szycie pluszaków. Założyłam nawet stronę na fejsie na którą Was wszystkich zapraszam. 
Będzie mi ogromnie miło jak pozostaniecie ze mną tylko w innej tematyce. 
By zachęcić Was do śledzenia moich nowych szaleństw wstawię parę zdjęć. 

Mam przy okazji prośbę. Jeśli ktoś zdecyduje się kliknąć w link to będzie mi ogromnie miło jak napiszecie tam pod postem skąd się o nim dowiedzieliście. Z góry ogromnie dziękuję. 

Tak bez przedłużań - pluszaki! 
















Dzięki, że jeszcze tu wchodzicie i tak jak wcześniej pisałam, mam nadzieję, że nadal pozostaniemy razem :D 
PoZdrawiam


2 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba to Twoje przebranżowienie :)
    na fb mogę podejrzeć, ale nie zostawić koma...
    pokazuj też i tu swoje uszytki, wiele osób jak
    ja niespołecznościowych - będzie mogło dalej
    komentować :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.