20 lipca 2016

Monstrualna Rozpiska cz. 107 Madeline Hatter - Basic v1


Siem-a! 
Jak dawno nie gościła tu żadna Everka. 
Zapewne pamiętacie, że niedawno miałam meeta z Monsterkowym? Tak się wtedy stało, że jedna z jego największych czeper wróciła ze mną. 



Taki zestawik zabrałam ze sobą. 
Są to ostatnie (mam taką nadzieję) zdjęcia skudłaczonej Maddie.  


Teraz wygląda tak.
Nareszcie zaczęła mi się podobać ta lalka.
Włosy utrwalałam inną techniką, bo każdy lok lakierowałam osobno, aby były sypkie i nie posklejane. Robiłam to z myślą o jej właścicielu, bo w głowie miałam cały czas jego słowa "ty się męczysz, a ja to i tak pewnie rozjebię". Włosy są teraz genialne i warte czasu jaki się im poświęciło.



Lalka jest z pierwszego wydania i można przyjrzeć się jej wszelakim drobiazgom. 
Nie jestem pewna co do sukienki Maddie z pierwszej redycji. Czy jest ona zszyta czy też te dwa materiały można rozdzielić? 




Czajniczek zgubił dekielek :(




Jego opis tejże lalki znajdziecie pod tym linkiem



Wiedzieliście, że z torebki można zrobić zwykły czajnik poprzez wyjęcie rączki? Ja dopiero przy oględzinach się dowiedziałam.




Muszę przyznać, że lalka jest ładna. 
Kurczę, jak jakaś mi się nie podoba i ją ładnie ufryzuruję to zaczyna do mnie przemawiać. Tak samo było z Briar SU. 
Maddie teraz stoi na półce obok Raven wraz z Cerise i czeka na sierpień. 

Do zobaczenia w tajemniczej następnej rozpisce. 

PoZdrawiam

11 komentarzy:

  1. Piękne loki jej zrobiłaś. Maddie z basica bardzo mi się podoba.
    A po za tym masz super bloga i świetnie mi się go czyta. Przeczytałam wszystkie posty oprócz scenariuszy, bo jest ze mnie leń. Powodzenia w blogowaniu i czekam na następną rozpiskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Scenariuszy chyba nikt nie przeczytał :D

      Usuń
  2. Moja! Moja!!! MOJA!!! Jaka śliczna! Najlepsza rozpiska na tym blogu. Mam ją dwa lata, a dopiero teraz dowiedziałem się o rączce czajniczka. xD Już niemogę się doczekać jak ją dostane. Ją, Amanite i Matthew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak TWOJA!!! :D
      Z tą rączką to wiesz... madżik moich rozpisek :D

      Usuń
  3. A nie miałabyś nic przeciwko, bo ja mam 13 lat ( w tym roku skończyłam podstawówkę ) i chciałabym się spotkać na meecie. Jeszcze nie jestem pewna czy znajdę czas, ale jeśli nie będziesz miała nic przeciwko to jutro się jeszcze odezwę.
    ( Jestem tym anonimem co napisała " Piękne loki jej zrobiłaś. Madie z basica bardzo mi się podoba". Jakby co jestem z Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, nie przeszkadza mi to.
      Jak jakieś ustalenia w sprawie meetów to na mailu (salamandra1@02.pl) albo w wiadomości na stronie facebookowej (https://www.facebook.com/Sandomia-%C5%9Awiat-u-ma%C5%82ych-st%C3%B3pek-1608185009453535/?ref=aymt_homepage_panel).

      Usuń
  4. Ok to dzisiaj wieczorem się odezwę ma maila( facebooka nie mam ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mogę. Teraz mam za dużo spraw do załatwienia a w sierpniu wyjeżdżam. Jak wrócę to muszę przygotować się do gimnazjum i chciałabym się spotkać z przyjaciółmi.

    Bardziej w przyszłe wakacje. To jak będziesz miała czas to może spotkamy się na meecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to będzie wyglądało w przyszłym roku. Zobaczymy.

      Usuń
  6. Medi dzieki tonie wyglada jak człowiek/lalka . Dużo lepiej wygląda no i słodka sesyjka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.