26 grudnia 2015

Everki pieką ciasta!

Siema wszystkim! 
Jakiś miesiąc temu nabyła w Tesco dwie Everki z serii Sugar Coated w dość okazyjnej cenie jak na te lalki. Żałuję, że nie było Cedar, bo też bym ją wzięła. 
Od razu pomyślałam, że jak mama będzie piec ciasta na święta, to ja jej trochę poprzeszkadzam kręcąc się obok z lalkami.  
Tak własnie postała ta sesja.


 To zdjęcie jest takie urocze :3


 Siedzą na blaszce - tylko włożyć do pieca. Młachahahaha


Holly z wielkim knypem. Jakby nie mogła kroić tej czekolady nożem odpowiednich rozmiarów.  


 "Szeregowa Madde melduje się na rozkaz"
  

Patyczek do sprawdzania ciasta w jej łapce to niczym włócznia.


 Biedna nie może się doczekać i podgląda czy ciasteczka-ślimaczki już się upiekły.




Odkładając lalkę, aby przygotować nowe miejsce do zdjęcia ułożyłam ją tak, że wyglądała jak typek pod barem proszący o jeszcze jedno piwo :D


 Koniec tego przesłodzonego posta. I tak na dziś mam dość cukru od momentu gdy dowiedziałam się co ma zamiar zrobić Mattel z Monsterkami. Z początku sądziłam, że to rykoszet po uderzeniu w Everki z serią uśmiechniętą, ale oni mają zamiar już wszystkie Monsterki tak oszpecić. 

Odwiedźcie facebook Sandomia - Świat u małych stópek, tam jest link do petycji w ramach ocalenia starych twarzyczek straszyciółek. Pewnie i tak nic nie zdziałamy, ale przynajmniej będzie świadomość, że walczyliśmy.  

PoZdrawiam

23 komentarze:

  1. Hej, kiedy będzie rozpiska?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Myszowata cały dzień leży na łóżku w pudełku. Już nawet zapalałam światła, aby ją rozpakowywać, ale zrezygnowałam :D
      Teraz szyję zaległe ubranka dla Sandzi. Może we wtorek wstawię rozpiskę.

      Usuń
  2. Wowowow Co się dzieje? Czy ja rozumiem, że Sandomia kupiła jasne postacie i to w cukrowej serii? :O :D Nie no żartuję, bardzo fajna sesja i czekam na rozpiskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się opłacało. Bisnes is bisnes :D Dla dołożenia cukry dodam, że kupiłam Drackę i Frankę ze Sweet Screams i jak je stawiałam na półce to stwierdziłam, że nawet są ładne.

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia. Holly i Maddie są takie urocze :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszły ci te lalki cudnie końcowe zdjecie fajne niewiem a moze gdzieś ukradkiem alkoholowa czekoladkę wzięła .
    Śliczne wyszły już idę popatrzeć na fb .

    OdpowiedzUsuń
  5. PODPISZĘ SIĘ POD TYM !
    Znając Clawda (ale tego naszego) od razu by zjadł buty Maddie :D
    Bardzo mi się podobają te lalki ^^ szczególnie Holly.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. Ja do kuchni nie wchodziłam... siedziałam tylko koło uszek i popijałam je herbatką xD
    Brałabym Holly, albo może Maddie. Nie wiem. Kogo ty byś wolała(z tych dwóch)?
    Chcą, żeby monsterki się uśmiechały? Nie mam "fejsa", bo wolę nie żyć, a więc nie mam pojęcia o co chodzi... Mam rację,czy nie? Jeśli mam rację to Borze Szumiący! Już uśmiechające się everki to dla mnie koniec, a monsterki! Uśmiechnięta lalka Cleo... bleh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna z nich mi się nie podoba.

      Tak, chodzi o te uśmiechy. Koszmar.

      Usuń
  7. Awwww, jakie słodkie zdjęcia! Serio, można dostać cukrzycy x3
    Zgadzam się z Tobą, te nowe twarze to jakiś koszmar... Jak mogli wpaść na taki pomysł? Przesłodzili je do granic możliwości, bo dla kogoś są zbyt mroczne. Mattel nic na tym nie zyska, tylko straci wielu fanów MH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym jak zobaczyłam kolejne prototypy na 2016 rok - prawie wszystkie bez artykulacji to mogę śmiało stwierdzić, że dla mnie MH się skończyło.

      Usuń
  8. Co do petycji już oddałam na nią swój głos i podesłałam linki na wszystkie mi znane wikie o MH. Już od dawna lecą sobie w kulki z fanami przez wprowadzanie przesłodzonych serii lub postaci (zarówno pod względem wyglądu jak i charakteru), ale te twarze to gruba przesada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nie rozumiem jak można zabić kurę noszącą złote jajka.

      Usuń
  9. Sama zakręcałaś im loczki? Maddie jest taka słodka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. I Maddie i Holly miały wizytę w moim spa.

      Usuń
    2. Śliczne te ich włoski :3

      Usuń
  10. rękawica do gorrrącej roboty - odjazdowa!!!
    a loczkom nigdy nie mówię nie - ale u Lal :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Za ile kupiłaś Maddie?ps.ja jestem wielką fanką mh i nie mogę znieść tych ich słodziutkich modeli.Poza tym z tego co mi wiadomo zamierzają wydalić z mh połowę postaci i zmienić ich modele w filmach!
    Z pozdrowieniami Rochi Mouscedes z monster high wiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena pozostanie moją "słodką" tajemnicą.
      Całe MH ma powstać od nowa jedynie bazując na głównej piątce postaci.

      Jak przeczytałam Twój podpis to oczywiście długo nie czekałam, aby Cię sprawdzić. Widziałam na Twojej tablicy, że PixieGiggler wspominała o moim blogu. Jeny jaka ja poczułam się sławna :D
      A pro po Draci BYBY to jest opisana cała. Nie czuję potrzeby pisana o oczywistych faktach jak są dokładnie widoczne na zdjęciu. Sukienka wampirzycy była tak sfotografowana, że widoczne było, iż srebrny "pasek" jest przyszytym materiałem.
      Na przyszłość jak będziesz czytać moje wpisy - a mam taką nadzieję, to wiedz, że jak coś się wyciąga albo zdejmuje to staram się zrobić zdjęcie tego osobno. Ciężko u mnie z czasem, aby dogłębnie opisywać każde zdjęcie ;)

      Usuń
  12. Dziękuję za odpowiedź będę pamiętać ;3 (ps.a o tym blogu wiem właśnie z wiki).
    Rochi Mouscedes

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.