11 lipca 2016

Wakacje 2016 Part I - Bella, Syrenka i Nefera nad morzem

Siema. 
Ostatnio przepraszałam za długą nieobecność a zaraz po tym ponownie zniknęłam. Bardzo za to āsif, ale byłam na wakacjach nad morzem a dokładnie w Rowach i nie obeszło się bez zabrania lalek. 
Rozpiski dziś nie będzie jak zdążyliście zauważyć po tytule, za to uraczę Was trzema sesjami. 

Pierwsza Zombinkowa Bella. Jej również jako pierwszej robiłam tam foty. 








Dużo tam było robaczków. Jeden Kowal bezskrzydły nie bał się i zainteresował Bellą. 



Następnego dnia poszliśmy na plażę. Lalki miały genialny transport. Nie wiem co wzbudzało większe zainteresowanie - lalka czy Ariel :D 
No co? Baby w reklamie chodzą na imprezę z Perwollem w torebce to i ja mogę na plażę iść z proszkiem do prania :D

  
Nefcia genialnie pozowała na piasku. 






Ten patyk tak mi się spodobał, że wzięłam go do domu. Jedni przywożą z nad morza muszelki, względnie kamyki a ja patyk :D Fuck the system :D






Atak z karata :D


  

 Trzecia - syrenka. 

  


Zdjęcie z glonkiem - uwielbiam.




Morze wyrzuciło rybę na ląd :D

  

Koniec. 
Następny post będzie 13 lipca, bo z Monsterkowym Anonimem przygotowujemy niespodziankę dla Was, czytelnicy. 
PoZdrawiam

13 komentarzy:

  1. No, nareszcie! Fajne sesje. Szczególnie w klimat wpasowała się syrenka. ^^ Czy niespodzianką będzie meet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Myślałam, że zniechęciłaś się do Zombinek

      Usuń
    2. Cieszę się, że się stęskniliście :D
      Niespodzianka będzie niespodzianką. To tylko dwa dni, wytrzymacie. :D
      Zombinki nadal bardzo lubię i do teraz czekam na wydanie Pocahontas.

      Usuń
    3. Były pokazane wieki temu lalkowe wersje to mam nadzieję, że kiedyś je wydadzą. jak na razie to odnawiają istniejące basici.

      Usuń
  2. Nefera jedyna trzyma poziom w tym poście. Zombi princessy...eh...znasz moje zdanie na temat lalek z takimi ślepiami. Już pudełko po kapsułkach (!!!nie proszku!!!) było bardziej fotogeniczne i ładniejsze nisz te dwie plastikowe padliny. Prócz Nefery spodobała mi się Azura. Wyszła uroczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki hejt :D
      Wiem, że to są kapsułki, ale nie chciałam się nad tym rozwodzić.
      Azura na patyku jest faktycznie urocza.

      Usuń
  3. Właśnie dzisiaj wchodziłam wcześniej na twojego bloga i zastanawiałam sie co tak długo ciebie ńie ma . Zdjecia wyszły cudnie szczególnie MOnsterki Nefery hak prosto wyjęte z katalogu . Pewnie ten patyk będzie lepszą pamiątką niż inne kupione na bazarze . Zombiary też ślicznie wyszły oczywiście . Lalki super transport miały no co tak jak napisałaś w reklamie chodzą z prewolem :P
    Masz jakieś jeszcze plany na wakacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie.
      Na wakacje mam mnóstwo planów. Poza przejsciem asasynów i Wiedźmina to przede wszystkim dużo meetów lalkowych. Jest już 5 ludzi z którymi muszę się spotkać - może dojdzie jeszcze ktoś, bo takie spotkania z osobami zakręconymi na tym samym punkcie co ja są świetne. Wszyscy moi czytelnicy są zaproszeni! :D

      Usuń
  4. Hiper podoba mi się sesja Nefery :D Ona się wprost idealnie nadaje do plażowych zdjęć, ale co tu się dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie wracam z Rowów ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.