05 grudnia 2016

Monstrualna Rozpiska cz. 125 Venus i Jinafire - Fierce Rockers


Siem!
Chyba udało mi się ogarnąć terminarz tak, że wstawiam rozpiski chociaż raz w tygodniu. Czekam na święta, aby móc nadrobić posty i uszyć ubranka. Tak, tak... będę też uczyć się do sesji, ale to mniej ważne :D

Na dzisiaj przygotowałam dla Was dwie lalunie z serii muzycznej. Z początku chciałam wstrzymać się z ich rozpiską do momentu uszycia ubranka dla Eski z tej serii jednak tak jakby mi się nie chce... 

Lalki przybyły do mnie w zestawie z poprzedniego posta w którym była niespodziankowa Amanita. 

Pierwsza na ruszt idzie Venusia. 





Lalki Venus z serii na serię mają coraz mniej włosów. 



Takowe buty dziewczyna miała już w Gloom & Bloom. 


W zestawie niestety była tylko jedna pałeczka. 

  


Gwiazda nie chce by robiono jej zdjęcia :D




Przechodzimy do smoczycy. 





Lalka w tej serii ma bardziej malachitowe włosy niż w basicu czy Freak du Chic. W poprzednich odsłonach ich barwa była bardziej szmaragdowa. (Porównanie na pewno znajdzie się w rozpisce Jiny FdC)




Sukienka mojego modelu ma pewien problem. Ramiączko i stójka jest zawinięte i dopiero wtedy doszyty jest "plastik".  



Bransoletka to uroczy smoczuś :3


Tym którym jeszcze mało smoczusiów to na butach znajdują się kolejne :D

 
I jeszcze jeden smonio :D




Zdjęcie się rozmazało, ale jakoś tak wygląda ładnie dlatego je wstawiam. 


Buziaczki dla fanów!





Nie mogło zabraknąć zdjęcia tercetu dwuosobowego :D



Zespół opisany. Brakuje jak zauważyliście Clawdeen, ale dla mnie to i lepiej, bo aż tak bardzo mi się ona nie podoba, a po za tym mam jej lalek jeszcze pełno do sprzedania :D


Na sam koniec mogę pochwalić się, że w moim Toruniu otworzyli ToysRUsa. W zeszłą sobotę było to otwarcie i rozdawali karty upominkowe w postaci 50 zł na kolejne zakupy jeśli było się jednym ze 100 pierwszych klientów. Oczywiście karty zdobyłam, bo byłam 50 i 51 klientem :D 
Kupiłam Ivy i Harley z DCSHG za 8 dych, ale cena przy zakupie kolejnej lalki spadnie do 55 zeta! 
Czaję się na Whisp jednak na razie kosztuje 140 zł, a widziałam ją w promocji za stówę dlatego będę czekać. 

Dzięki za uwagę i PoZdrawiam

1 komentarz:

  1. Ładne lalki najbardziej mi sie podobajà ich włosy a u Jiny bransoletka sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.