26 kwietnia 2015

Monstrualna Rozpiska cz. 66 Abbey - To Howl For...


Witajcie drogie dzieci. Dzisiaj ciocia Sandomia przybywa dla Was z rozpiszeczką ślicznej córeczki Yeti. 
Aż mnie zemdliło, ale trzeba jakieś urozmaicenie wprowadzić :D










Sukienka ciasnawa, ale ładnie oddaje kształty dziewczyny.


Rękawek z siateczki i asymetryczne wzór kreacji.
Swoją drogą, jest ona naprawdę ładna pomimo, że uboga.


Torebka - woreczek.



Jest on identyczną wersją tej Spectry z baisca. 
Naszyjnik widoczny był w każdej innej serii.


Buty pożyczone od Clawdeen Camus Stroll. Te fioletowe jakoś bardziej mi odpowiadają ;)






Niestety to już koniec. Następna i ostatnia z tej serii będzie Specia. W następnej kolejności planuję CAMy, ale może w między czasie wreszcie dojdzie moja wygrana z konkursu.

No to do następnego z duszką i PoZdrawiam

4 komentarze:

  1. kryształki lodu jako dominujący motyw sukienki? tak!
    torebunia wyglądająca jak zamrożona z zawartością
    foliówka - również - pomimo, a może właśnie dlatego,
    że jest taka od czapy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są świetne, chociaż trochę mi nie pasują do tego stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ciuch jeszcze lepiej wyglada na Abby :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest śliczna ♥ wszystko ślicznie się prezentuje ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.