07 września 2016

Monstrualna Rozpiska cz.117 Finnegan Wake - Basic


Siem. 
Finn doczekał się swojej kolejki. 
Został on kupiony jak pisałam wcześniej w TK Maxxie. Towarzyszyła mi Panna M o której również wtedy pisałam.  

Nie mam nic ciekawego do przekazania na wstępie więc przejdę do rzeczy. 


Lalkę otrzymałam: 22 sierpnia 2016
Cena: 54,99
Stan: Nowa
Pudełko: Są angielskie napisy


W sklepie były 4 lalki... z początku chciałam wziąć wszystkie, ale zostawiłam jedną dla biednych dzieci. 
Oczywiście pierwsza jest dla mnie, druga dla Mateusza, a trzecia na sell. 











  


"Włosy" pomalowane z jednej strony.






Wózek faktycznie jeździ. Wszystkie kółka się obracają. 


 




W instrukcji jest błąd, bo nie wspominają o tym, że można wyjąć ogon. 

 


Hehe, tak się pięknie ustawił pan syrenek :D




"Szybkie jeżdżenie może powodować upadki!"


- A co mi tam! Było zajebiście!




Jak kupiłam Finnegana to z początku chciałam sparować go z Robeccą. Wiecie - on lubi prędkość, ona też. Idealnie by się nadali, ale coś mi się przypomniało o Gigi. 
Gdzieś kiedyś czytałam, że pisał o sobie, że nie boi się niczego i jest bardzo odważny, ale jak widzi dżinkę to miękną mu "kolana". Przeczytałam to wieki temu i jak tego szukałam ostatnio to mi zniknęło. Pytałam paru znajomych czy coś o tym wiedzą, ale nikomu nic nie świtało. Dopiero Gosia przytaknęła, że też to zna. Czyli jednak nie mam schizów i nie wymyśliłam tego sobie! Ufff. 
Po tym jak upewniłam się, że to nie wytwór mojego chorego mózgu zaczęłam szukać głębiej. Znalazłam! Wspominał o tym w swoim pamiętniku, ale tym pierwotnym pięcio-stronicowym. 

W poście meetowym z Margaret Ann mogliście zobaczyć jak płetwiak rozłożony jest na kolanach Whisp. Wtedy właśnie się zakochał w dżince, ale że u mnie takowej nie ma to znalazł zastępstwo w pierwotnej formie panny Grant, czyli Gigi. 
Niestety związek na odległość nie przetrwał :D  
(będzie suspens do serialu :D)

  

No i koniec. 

Następna będzie Kala w towarzystwie wampiwężowidła, bo chyba nie będę ich rozdzielać. 

Zostają jeszcze zaległe posty z historią ze spotkania z Monsterkowym w Gdańsku, ale nie wiem gdzie to upchnę. Gościu wreszcie pozbył się problemów technicznych. Echhh... z facetami... :D

PoZdrawiam

6 komentarzy:

  1. W tych okularach wygląda śmiesznie :) ach ta miłość i te seriale ( niektóre psychiczne to o miłości które idą na 4)(bez urazy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ten niewierny Finnegan! Jak on mógł tak szybko zapomnieć o mojej Whisp?! Mam już pomysł na ciąg dalszy serialu: "I tak oto Whisp ze złamanym sercem zdecydowała się ponownie przejść na ciemną stronę mocy..." ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać kiedy go dostane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes lesbijkom?

      Usuń
    2. jprdl. Serio? Lesbijką? Jeszcze jakby był dziewczyną...

      Usuń
    3. A ty hestes lesbijkom?

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.