02 lipca 2014

Monstrualna Rozpiska cz. 25 Robecca Steam, Spectra Vondergeist, Lagoona Blue - Dead Tired v.3


Siem-a! Dziś zaszczycą Was swoją obecnością dziewczyny z Dead Tired wersji trzeciej. Zastanawiałam się nad tym czy dodać osobne posty, ale stwierdziłam, że nie mam ich dokładnych zdjęć (znowu) więc wpakuje je tu razem. 

 Lalki nabyłam w Carrefourze 1 lutego w cenie 39,99 za sztukę czyli bardzo korzystnie. Ile ja stałam przed tym regałem i wybierałam. Ta ma ładny makijaż, ubranko dobrze zszyte ale pasemka ma nierówne. Następna, pasemka - ok, ubranko - ok, makijaż - ok, buty - krzywo pomalowane. Następna, wszystko idealnie tylko piegi Lagoony rozmazane! Szlag mnie tam trafiał. W końcu cała trójka wylądowała w koszyku. Poszłyśmy jeszcze z mamą "pozwiedzać" sklep. Gdy ta oglądała jakieś kawy, czy cokolwiek tam było, ja gapiłam się na te lalki. Zauważyłam, że pudełko Lagoony ma wgniecenie na tej plastikowej "szybce" no to idę wymienić i a piać to samo, na szczęście szybciej poszło :) 

Krótka historia pt "skąd się wzięły" już jest, teraz można przejść do standardowej rozpiski :)


Pierwsza Robecca


Dlaczego nigdzie nie ma artów piżamówek? Na kartonie są, więc nie można powiedzieć, że nie powstały. A są takie ładne.

Jako, że Robecca jest pierwsza, dostanie ona ogólne zdjęcia pudełek.

Kartony które nie są ozdobą pokoju leżą zafoliowane w szafie. Nie zajmują wiele miejsca, a mam ich naprawdę sporo.




Wszystkie pudełka miały naklejkę "Carrefour exclusive" Nie można było ich zedrzeć. Bałam się też aby nie uszkodzić opakowania.
Wkład u każdej miał inny kolor gwiazdek i księżyca.



 Jak zwykle zdjęcia są stare przez co niedokładne. A po za tym część zdjęć mi gdzieś zginęła. Musimy zadowolić się tylko tym :(
Dokładne zdjęcia ciałka Robci będą w rozpisce poświęconej jej podstawowej formie. 
Chociaż tu się postarałam i zrobiłam dokładne zdjęcie.




Porównywajka 
Użyta już u Robecci DC



 Spectra








 Porównywajka

Makijaż duszyc zbytnio się nie różni. Mają te same kolory tylko inne odcienie. Ten na noc jest jakby delikatniejszy, a szminka nie posiada połysku.


 Ostatnia Lagoona




 Starałam się wybrać z jak najlepiej rozpieszczonymi pasemkami. Z przodu były ładne, za to tył jak zwykle zrobił niespodziankę. Chociaż nie jest aż tak źle, jakieś tam błękitne pasma ma ;)
Kapcie identyczne jak w przypadku serii pierwszej piżamek. 
Buty w środku były źle wyprofilowane i ciężko się je zakładało i stopa nie była bezpośrednio oparta na kapciu tylko tak jakby jeszcze bardziej stała na palcach. O dziwo na Robbeccę albo Twylę pasowały.


  

 Porównywajkę Lagoon też robiłam, bo pamiętam, że ściągałam basica z pułki bo nawet akwarium wypadło jej z ręki i spadło na podłogę. Nie wiem co się stało z tymi zdjęciami. 

Zdjęcie znalazłam! Było gdzieś schowane w katalogu, który był w katalogu i innego katalogu XD
Jak się okazało fotografię można było zobaczyć w rozpisce Lagoony DC.


Na sam koniec zdjęcie grupowe.

Zawsze jak patrzę na arty DT albo te zdjęcie to za każdym razem chce mi się ziewać :) A więc dobranoc. 


Jak Wam podobają się piżamki bohaterek posta? Czy sami chcecie wskoczyć w swoje po przeczytaniu tejże rozpiski? :)
Muszę w końcu zabrać się za uszycie piżamy dla swojej Sandzi. Pomysł jest, materiał raczej też, tylko czasu brak. A po za tym, najpierw robię art a potem na tej podstawie szyję ubranko, a jak na razie art nie powstał bo brak mi bazy. Podoba mi się ta Robecci, ale nigdzie jej nie ma, a zrobić samemu to trochę jest mordowania się.  

  
 W kolejnym odcinku :D
Operetta Basic
Abbey Scaris
Robbecca Basic



3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Robecca,ale niestety chciałabym C-A-M na urodziny,więc raczej mogę o niej tylko pomarzyć :c

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.