05 marca 2014

Monstrualne rozpiski cz. 2 Venus McFlytrap - Basic v4



Siem wszystkim, Venus została wybrana w ankiecie więc ją opisuję. Specjalne pozdrowienia dla Weroniki, wielkiej fanki Venusi.



Lalkę otrzymałam: 25 marca 2013 r.
Cena: 115,00
Stan: Nowa z Pudełkiem
Pamiętnik: Polski



Przybyła do mnie razem z 2-pakiem Scaris. Byłą niezła akcja z tymi lalkami, Venus miała ubrudzony policzek od "cienia do powiek" a Lagoona z dwupaku fabryczną "narośl" na przedramieniu. Nie wiem jak to określić, wyglądało to jakby był nadmiar farby, którą malowane są ręce Lagoon. 
Dostałam propozycję wymiany na nowe, ale nie chciałam marnować kasy na przesyłkę więc pomyślałam, może zwrócą mi jakiś procent za wady. Trochę się potargowaliśmy, aż w końcu po czterech tygodniach dostałam 20 zł rabatu, zwróciło się za przesyłkę :)

Starczy tego pitu pitu, trzeba się zabrać za obiecaną rozpiskę :)

A więc co jest w zestawie Venus Basic :


Czarny stojak, szczotka i pamiętnik "Czytanie mojego pamiętnika, może sprawić, że dostanę na Ciebie alergii"


Oswojona Móchołówka Chewlian - wg. książki zjadający biżuterię Gryzioł XD. 
Swoją drogą to mogłaby mu Venus zmienić doniczkę bo ta jest strasznie popękana ;)


 

Pnącza na nadgarstkach i bardzo ciekawie "wyrzeźbiona" dłoń. Nie wiem jak to opisać, może są to liście albo korzenie. Jak ktoś ma pomysł co to może być to proszę o podzielenie się tym w komentarzu, każda wiedza się przyda.

Oczywiście zawszę muszę pomalować paznokietki lalkom na kolor jaki mają na "artach". Najbardziej jestem niepocieszona przy Spectrach, albo choćby Twyli opisywanej wcześniej.

Co do ust lalki to mój model jest wadliwy więc nie ma tak pięknie odwzorowanych zębów.


Cztery kolczyki, zdobiące uch w kształcie liścia. Ciekawe jest to wygolenie, wg brwi dziewczyny, naturalny kolor włosów powinien być brązowy, ale większość Monsterek ma właśnie brązowe brwi. Jeśli więc nie patrząc na ww. to kolor jej włosów jest różowy, wnioskować można również po tym, że ów różowe włosy górują nad zielonymi.
Meszek na jej główce jest bardzo przyjemny w dotyku, aż chce się go miziać. Tylko bez skojarzeń XD


Ucho lewego profilu zdobi zwisające pnącze z listkami.


 Naszyjnik z tego samego pnącza co lewy kolczyk


Oczywiście nie może zabraknąć ekologicznej torby z nadrukiem mi. czaszek i żeber w serduszku.


Jeansowa kamizelka ze srebrnymi guziczkami i nadrukiem czaszki w irokezie i napisem "Eco Punk"


Pod kamizelką, którą Venus uprzejmie zdjęła znajduje się bluzeczka we wzór mi. agrafek, czaszek i wiele innych. Wymieniane tego wszystkiego nie miałoby sensu. Jest to wielki artystyczny nieład.


 Czarna mini spódniczka, którą można zdjąć, nie jest przyszyta do legginsów tak jak w piżamie Ghoulii  


Pnącza na łydkach dziewczyny idealnie komponują się z różowymi butami, równie kąśliwymi co jej zwierz. Obcasik jest również opleciony pnączem ale już zbrakło farby na niego :)




I na koniec Pudełko












Koniec opisówki




Gdy Venusia skończyła pozować zauważyła kwiatka w wazonie. Wściekła się ogromnie na to...



Ale zdała sobie na szczęście z tego sprawę, że kwiatek był sztuczny. Podzielam jej zdanie całkowicie, jak można trzymać zwłoki na parapecie? Ścięta roślina jest już martwa!



Pogoda jest taka a nie inna i roślinność jeszcze się nie obudziła, bynajmniej u mnie na osiedlu, więc z sesją w plenerku można pomarzyć, jako substytut musiał wystarczyć kwiatek doniczkowy :)




Pani dżungli ;)






 Do tej pozy natchnęła mnie właśnie książka "Przyjaciółki na zabój i niezła heca"
To tam opisane było jak Venus osłania włosami Gryzioła od ostrych promieni słońca. 





 Venus z pączkiem. Nie, nie tym na tłusty Czwartek :)




Mam nadzieję, że się podobało. Na wszystkie komentarze czeka z niecierpliwością :)
PoZdrawiam







3 komentarze:

  1. Ale fajowo! Mam dedykejszyn! =) xD ~Werka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Venus! Też bym chciała ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog.!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.