08 lipca 2020

Cocroach Craft - Stadko żelków i Honey Slimy

Siem!
Trochę czasu minęło i przybywam z paroma postami naraz. Tym razem nie ma żadnego nowego pluszak (nowego gatunku, bo nowe sztuki są prawie wszystkie) jest za to zdjęcie stadka żelków, które przygotowuje się do wyjazdu do sklepu.




Te trzy żelki wyglądają jak lody. Tylko brakuje im wafelka :D



Miodowe żelki wielbią Miętowe Mango :D





W końcu dorwały się do owocu, ale pytanie "która będzie na tyle szybka by je zjeść?" 



Kolejny atak przeprowadzony przez grupę szturmową Honey Slimów. Tym razem ofiara padł słoik miodu :D



Pytanie dla fanów Slime Ranchera:
Czy plorty z Miodowych slimów są zrobione z miodu? Można używać ich jak tego pszczelego?
Z tą rozkminą Was pozostawię


PoZdrawiam

2 komentarze:

  1. Ja z tych co nie grają, to na pytanie nie odpowiem. Mimo to żelki mi się podobają ( co z tego , że pojęcia nie mam o grze, zobaczyłam coś uroczego, spodobało mi się i już). Bardzo fajnie Ci wyszły ( niby to tylko kolorowa kulka z minką ( nie jestem w temacie z gry i tak to odbieram, sorki, może trochę dziecinnie), ale mnie urzekły i jak miałam zły dzień i zobaczyłam ich grupowe zdjęcia na facebook'u to od razu się rozchmurzyłam. Ja już raczej pluszaków nie kupuję, to przynajmniej życzę szczęścia w sprzedawaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi się czytało Twój komentarz. Nie jesteś graczem, ale doceniasz to co urocze nawet jeśli jest z gry :D
      Slimy są tylko kulkami z mordką, ale za to jakimi uroczymi kulkami z mordką :3
      Nie dziękuję, że życzenie szczęścia by nie zapeszyć :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dowodem na to, że blog jest czytany co za tym idzie lubiany. Cieszę się, że moja praca się podoba i postaram się jej za szybko nie zaprzestać.